donotstop.blogg.se

Följ med på resan för att finna den hälsosamma balansen i livet.

ROM

Publicerad 2015-03-09 19:46:15 i Allmänt,



Bokade precis en resa till Rom 3/4-7/4 !!
Så otroligt lycklig att få ha något att se fram emot. Vi ska även se Roma vs Napoli vilket ska bli sjukt häftigt.


Så himla kul att ha ett datum som man kan lägga upp mål inför! Även om detta inte är en beach-semester ska jag från och med idag hålla kosten klockrent samt träningen för att sedan njuta av denna underbara semestern med massa god mat och dryck :) jag är en sådan person som behöver ha mål framför mig för att bli diciplinerad. Något jag ska arbeta bort men just nu passar det perfekt !


Idag då? Jo det är ju vårkänslor överallt och jag fick äntligen köra en sneakers-premiär ;) en god lunch låda också. Men jag ska vara ärlig och säga att nu när resan är bokat ska vi fira med gottigheter ikväll som en sista gång för mig samtidigt som vi ser man United vs Arsenal. Vilodag för mig alltså men får bli ett pass imornbitti sen fotboll på kvällen så vila är ett måste idag. 

Annars kommer jag tentaplugga hela tiden nu fram till tentan 19/3 så om jag är lite off så förstår ni kanske !

Kram, Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela