donotstop.blogg.se

Följ med på resan för att finna den hälsosamma balansen i livet.

Roligt eller not

Publicerad 2015-03-04 11:02:36 i Allmänt,

Immaterialrättens dag för mig. Helt ärligt så tycker jag att det kan vara intressant, men när man ska få in ca 6 lagar och dess delar till tenta om 2 veckor är det inte lika kul längre......

Ska berätta en rolig grej. Jag tänkte att jag skulle liva upp mig själv och ge mig själv energi med lite roliga kläder på gymet. Så jag satte på mig en väldigt neonrosa tröja och så mina rosa Under armour på det också. Tänkte att den här outfiten måste ju göra varenda kotte glad på gymet! Men nahe ne, när jag kommer till gymet har 4 andra tjejer nästan exakt likadan outfit. Min briljanta idé blev mer akward när jag stod där med de andra och såg ut som ett lag på gymet. Livet alltså!


Inne på dag 3 med bra kost. Känner idag att jag får ta ganska mycket stryk av att ha ätit godis och allt annan skit man kan tänka sig hela förra veckan. Lite huvudvärk och trött i kroppen jo minsann, sockret sätter sina spår.

Fick iallafall hänga med mina grabbar imorse innan skolan ;) 

Ae, alldeles för lång paus nu. Back to allt plugg!
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela