donotstop.blogg.se

Följ med på resan för att finna den hälsosamma balansen i livet.

Eatclean

Publicerad 2015-03-04 22:42:46 i Allmänt,

Här kommer ett litet mat tips för er som tycker det är svårt att äta bra och hälsosamt. Idag storhandlade jag och det är faktiskt något jag älskar haha. Full kyl och frys? Vem älskar inte det?!

Iallafall: jag säger bara blomkål, broccoli och grönkål samt en stekpanna och herb kryddor. Vilken succé !

Har man lite rester kvar (taco Matilda hade såklart taco nötfärs i kylen) så toppar man med det plus spenat och avokado. Det här blir jag faktiskt mätt av (då ska tilläggas att jag har svårt att bli mätt nuförtiden!). 

Eatclean är inte svårt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela